PREOCUPADISSIMA, URGENT!!!!
Desde fa 4 messos que tinc parella. El cas es que aquest mes ho hem començat a fer. La setmana que ho vam intentar, va ser sense condó i casi no va haveri penteració ja que em feia molt de mal. Ahir ho vam fer un altre cop sense condó dos cops, la primera es va correr a fora i l'altre no hi va arribar. Estic molt cagada ja que em diuen que el liquid preseminal pot causar l'embaraç. Ajuda sisplau nose que fer.
Mariona Busto

Hola Sensenom!
Sempre que hi ha penetració sense preservatiu hi ha risc d'embaràs i també de contagi d'alguna infecció de transmissió sexual (ITS). Abans que el noi ejaculi s'allibera el líquid preseminal que ja pot contenir espermatozous i per tant, encara que les probabilitats d'embaràs són més baixes que si ejaculés completament dins de la teva vagina, no podem dir-te que no hi ha risc...
No sabem si encara ets a temps de prendre l'anticoncepció d'emergència (que només s'ha de fer servir quan l'anticoncepció habitual falla o s'han mantingut relacions sexuals de risc, i mai s'ha de fer servir com a mètode anticonceptiu habitual). Si no, espera a veure si et ve la regla quan estava previst... si no et ve, et recomanem que et facis una prova d'embaràs per descartar-ho.
Recordeu, el preservatiu no és una opció, és una condició per tal de poder gaudir de la vostra sexualitat de forma sana i responsable!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat