TINC L'EDAT
Hola,
tinc 14 anys i estic de lio amb un noi 3 anys més gran que jo. Tinc por de què vulgui passar a alguna cossa més (sexe), i penso que jo no tingui edat encara.
També tinc por de que si el final ho fem pensin que sóc una guarra i que parlin malament de mi
Mariona Busto

Hola anònim!
Si tu penses que encara no tens l'edat i no et sents preparada perquè passi alguna cosa més, és molt important que adaptis la teva relació al teu ritme. No has de tenir por, perquè un NO és un NO, i la persona que estigui amb tu (encara que tingui 3 anys més) ha de respectar-ho! No cal córrer i és millor esperar a sentir-se segura i preparada, que precipitar-se perquè l'altra persona en té ganes!
Així doncs, tranquil·la i fora pors! Si tu vols més temps, s'ha de respectar! No hi ha presses!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat