Es normal?
Hola, bona nit.
Primer de tot dir que agraeixo moltíssim els milers de dubtes que responeu diariàment. Aquí va el meu: Actualment he tingut sexe oral amb 3 persones diferents. El que passa es que quan ells em masturben i fan que em corri sem treuen les ganes de fer tot. Pasat una estona torno a tenir ganes però nose si es normal, per això intento corre'm quan ja acabem. Es normal? I després és normal haver tingut sexe amb 3 persones diferents amb 14 anys?
Mersii x tot
Mariona Busto

Hola PizzaDeFormatge!
Després de l'ejaculació hi ha el que s'anomena període refractari, que és el temps que el noi necessita per poder tornar a tenir una erecció. Aquest temps és variable en funció de diferents aspectes: edat, estat de salut, etc. Per tant, és normal que després d'haver ejaculat necessitis un temps per tornar a tenir ganes!
És important que si has mantingut sexe oral amb tres persones diferents, que facis servir sempre algun mètode de barrera (preservatiu, per exemple), per evitar el contagi d'alguna infecció de transmissió sexual (ITS).
Una abraçada ben forta i moltes gràcies a tu per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat