Preservatiu
Hola,
En primer lloc felicitaros per el treball que feu cada diu, em passo hores i hores mirant les vostres consultes tan interesants. Anem al gra el meu germà te nòvia llavors ell vol fer l'amor amb ella però la seva nòvia te por de quedar-se embarasada però això li vui regalar un preservatiu però no se com funciona aquest tema, hi han talles? Si es que si quina es la equivalència? On puc conseguir-los? I per últim quin es mes o menys el preu??
Perdoneu per les faltes, no Soc gaire bo a les llengues 😅😂 gracies
Mariona Busto

Hola Anonimoccuu!
En primer lloc moltes gràcies pels teus comentaris, ens alegra saber que el Consultori et resulta interessant i suposem que t'ajuda a resoldre molts dubtes! ;)
Doncs sí que hi ha talles, però normalment la majoria de nois fan servir la mateixa, l'estàndard, que és la que venen a la majoria d'establiments autoritzats. Pots trobar-ne a les farmàcies i als supermercats. Veuràs que hi ha diferents marques, tipus i caixes de diferents unitats (de 6, de 12, de 24...). Nosaltres et recomanem que per començar agafis els normals!
El preu variarà força en funció de la marca, el tipus de preservatiu i les unitats que vinguin a la caixa. Tu mateix pots anar a donar una ullada a qualsevol supermercat o farmàcia que tinguis a la vora.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat