PES ADEQUAT
Hola, tinc 15 anys. Medeixo 1'64 i peso 52'5. Les meves amigues de l'escola estan una mica més "gordes" que jo, però les amigues de fora estan molt més primes. Jo em començo a veure una mica gorda, m'agradaria tenir unes cames molt primes. Què haig de fer? No vull arribar al extrem de ser anorèxica perquè vomitar em fa fàstic...Què faig? AJUDA
Sara Bujalance

Hola yudi99! El teu pes és correcte per la teva alçada, així que estàs bé! No necessites aprimar! El que necessites és aprendre a valorar-te tal i com ets. NO et comparis amb les teves amigues, cada persona és diferent, única i especial. A més, a la teva edat és habitual que hi hagi diferència entre unes noies i altres perquè el ritme de creixement no és el mateix en tothom, algunes persones es desenvolupen abans i unes altres després. A més, recorda que el pes i la forma del cos depenen també d'un factor genètic que no podem canviar. Les úniques coses que has de fer per mantenir un pes correcte, com el que ja tens, és menjar de tot, de manera equilibrada (com marca la piràmide dels aliments), i fer esport habitualment. Molts petons!!