CADIRA?
Hola,
Des que era petita (3 anys) amb masturbo amb una cadira, és a dir, em poso al canto i allà doncs em frego. La cosa és que quan intento introduir-me dits, no sento cap plaer i a vegades em fa mal. Tot i que soc heterosexual, disfruto més veient dues noies que no pas un noi i una noia al llit.
És per la forma en que em masturbo que fa que m'exciti més quan veig a dues noies fent-ho?
També em preocupa no gaudir quan ho faci amb el meu nòvio, no sentir plaer.
Que me'n podeu dir? Vaig una mica perduda, gràcies.
Mariona Busto

Hola fanlodo!
La majoria de noies gaudeixen molt més amb l'estimulació externa, especialment de la zona del clítoris, que amb la introducció dels dits, per tant, pots estar tranquil·la perquè és completament normal.
Que gaudeixis més  veien dues noies que un noi i una noia, tampoc significa que siguis homosexual. El que defineix la nostra orientació sexual és de qui ens enamorem i no només qui o què ens excita.
Quan ho facis amb el teu nòvio, simplement hauràs d'indicar-li com t'agrada que t'estimulin, d'aquesta manera no hi haurà cap problema ni dificultat! Recorda que m'entra s'està practicant la penetració, es pot seguir estimulant directa o indirectament el clítoris ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat