Quin forat?
No se com trobar el forat per masturbarme, he probat a ficarme els dits en un forat tancat, y m'ha donat un orgasme, pero ja no se com retrobar el forat per continuar masturbantme
Mariona Busto

Hola !
Et recomanem que agafis un mirallet i observis bé els teus genitals. Familiaritza't amb ells i localitza cada una de les seves parts:
L'entrada de la vagina és per on es realitza la penetració vaginal, i per on pots introduir els dits si ho vols fer. Recorda però que la masturbació consisteix en l'estimulació dels genitals i de la resta del cos, no només de la vagina, amb l'objectiu de passar-s'ho bé i obtenir plaer. Les noies solen preferir l'estimulació del clítoris i els seus voltants, per arribar a l'orgasme (fixa't que queda fora de la vagina) ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat