cuelt:3
Hola!
tinc un problema, i és que tinc pèls al cul.
No tinc xicot i ara mateix no és urgent, però, m'he de depilar el cul? Com? Fa mal? A l'esteticista no li falta una mà per fer-ho? Ajuda!!!!!!!
una noia amb pèls al cul però sense pèls a la llengua;)
Anissa Ouali

Hola Carlax2!!!
M'encanta que no tinguis pels a la llengua! No t'has de depilar el cul si no vols. Si decideixes fer-ho, et recomano que si et vols depilar l'anus et posis en mans d'una professional, bàsicament perquè a la part del darrera és molt més complicat fer-ho bé.
A més a més que és una zona molt sensible i fàcilment és pot fer una ferida, per això no recomanem per res utilitzar la "cutxilla" perquè és difícil fer bona punteria i possiblement et facis mal.
La millor manera és anar a un centre d'estètica, a la majoria de llocs ja ho fan, per tant, el millor és posar-se en mans d'un o d'una professional!
Una forta abraçada!!!
Anissa Ouali, @AniOuali