Preocupada.. ¡¿EMBARASADAAA?!
Hola bon dia,
Porto quasi tres mesos amb la meva parella i fara cosa de dues setmanes vam sortir de botellon amb els amics (no anavem borratxos) i em vaig quedar a dormir a casa seva. Aquella matinada vam tenir relacions sexuals sense preservatiu (va ser el primer cop que no en vam utilitzar), la cosa es que ell triga molt més que jo en corres, és a dir, em vaig correr abans que ell, però ja no hi ha haber més penetració, el vaig ajudar a corres, és a dir, es va correr fora i prou.
Per què triga massa en corres o per què jo em corro massa aviat?
La setmana següent de mantenir relacions m'hauria d'haber baixat la regla, ja fa una setmana d'això i encara no m'ha baixat, jo sempre he sigut molt puntual com a molt s'hem adelantaba o s'hem retardaba un dia, es per això que estic preocupada, no em noto cap sintoma d'embaraç però de totes maneres em preocupa bastant... Em fa por dir-li a mons pares... a ell ja li he dit que encara no m'ha baixat i esta igual de preocupat que jo...
Puc estar embarasada?
Moltes gràcies!
Mariona Busto

Hola squad23!
No sabem que significa per tu massa ràpid o massa tard, de totes maneres, el més important no és qui arriba abans o quant temps triga a arribar-hi, sinó que tots dos us ho passeu bé jugant, coneixent els vostres cossos i mantenint relacions sexuals.
Sempre que hi ha penetració sense preservatiu hi ha risc d'embaràs, per tant, si fa més d'una setmana que t'hauria d'haver vingut la regla i no t'ha vingut, et recomanem que et facis una prova d'embaràs per descartar-ho. Recordeu que és important fer servir SEMPRE preservatiu durant tota la relació sexual, d'aquesta manera podreu gaudir de la vostra sexualitat de forma sana i responsable!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat