info
Hola us admiro i sou els millors <3
1. Amb tampax hem puc masturbar sense tacar-me de sang
2. El penis entra pel mateix forat que el tampax?
3. Tinc moltes ganes de fer sexe pero no vull que hem penetrin, vull fer sexe oral. Pero vull esperar a la persona correcta que puc fer per no tenir tantes ganes?
4. És normal ser una noia que li agraden els nois pero voler fer sexe oral amb una noia també?
5. Com es masturba a un noi
6. I quina és la posició més correcta i comoda?
7, Com es masturba a una noia?
8. I quina és la millor postura?
9. Ultimament quan hem masturbo no obting un orgasme i aixo que miro porno per excitarme per que pot ser?
10. Tinc somnis molt hot amb la meva familia que pot significar?
Merci per tot us admiro <3
Mariona Busto

Hola ❤❤❤Anòniimaa❤❤❤!
Anem per parts:
1. "Amb tampax hem puc masturbar sense tacar-me de sang" Si portes el tampó posat, pots masturbar-te estimulant la zona externa de la vagina, tota la vulva i la resta del cos, sense tacar-te de sang.
2. "El penis entra pel mateix forat que el tampax?" Sí, en la penetració vaginal, el penis entra pel mateix forat que el tampó, és a dir, per l'obertura vagina.
3. "Tinc moltes ganes de fer sexe pero no vull que hem penetrin, vull fer sexe oral. Pero vull esperar a la persona correcta que puc fer per no tenir tantes ganes?" Que la teva curiositat sobre la sexualitat i el teu desig sexual augmenti durant l'adolescència és completament normal. Pensa que sentir ganes, no vol dir que ho hagis de fer automàticament. És molt important sentir-se preparada per fer un pas tan important, trobar la persona de confiança amb qui voler fer-ho, etc. Per tant, no hi ha pressa!
4. "És normal ser una noia que li agraden els nois pero voler fer sexe oral amb una noia també?" Hi ha moltes noies que senten curiositat pel sexe amb una altra noia, però això no significa que ho vulguis fer realment o que siguis lesbiana. L'orientació sexual ve definida per de qui ens enamorem, no només amb qui ens excitem o tenim relacions sexuals.
5. "Com es masturba a un noi" Doncs la masturbació masculina consisteix en l'estimulació dels genitals (i també de la resta del cos) del noi. Normalment es fan moviments de "puja i baixa" de la pell del penis. La millor manera de descobrir com s'ha de masturbar a un noi és preguntant-li directament al noi en qüestió. Ell podrà dir-te com li agrada, quin ritme seguir, amb quina intensitat i pressió, etc.
6. "I quina és la posició més correcta i comoda?" Doncs en qüestió de postures no hi ha una que sigui més correcta que una altra. La principal norma és que tots dos vulgueu fer-la i us sentiu còmodes fent-la. Normalment, i per començar, se sol recomanar ell a sobre o bé tu a sobre d'ell.
7, "Com es masturba a una noia?" La masturbació femenina consisteix en l'estimulació dels genitals (i també de la resta del cos) de la noia. L'estimulació del clítoris els seus voltants sol ser el que més excita i agrada a les noies. Però com et dèiem en el cas de la masturbació masculina, el millor que es pot fer és preguntar-li a la noia en qüestió com li agrada que li facin.
8. "I quina és la millor postura?" Com et dèiem en la pregunta 6, no hi ha una postura millor que una altra, el més important és que tots dos o totes dues, vulgueu fer-la, us agradi i us sentiu còmodes fent-la.
9. "Ultimament quan hem masturbo no obting un orgasme i aixo que miro porno per excitarme per que pot ser?" Entenem que abans sí que hi arribaves però últimament no? Observa què estàs fent de diferent. Recorda que el cervell és el gran òrgan sexual, el que ens dóna permís per tenir un orgasme o no. Per tant, és important està centrada en allò que estem fent, en pensament que ens ajudin a excitar-nos i facilitin que l'orgasme es pugui donar. Recorda que l'objectiu del porno és excitar a la persona que el mira, però que són pel·lícules de ficció, i per tant, no tot el que s'hi veu és veritat, és per això que està dirigida a un públic major de 18 anys.
10. "Tinc somnis molt hot amb la meva familia que pot significar?" Normalment els somnis són això, somnis que no podem controlar i que no signifiquen que vulguem fer-ho. Així doncs, no li donis més importància.
Esperem haver respost als teus dubtes! ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat