No se a qui consultar sobre aixo!
Hola, vaig fer-ho amb el meu novio i just al començar que nomes hi han els liquids preseminals sens va petar el condó, estic molt preocupada per si podria estar embarassada. No se que fer, ajuda siusplau!
Mariona Busto

Hola Areco!
No sabem quants dies fa que això us va passar, però quan el preservatiu es trenca durant la relació sexual, és una de les situacions on està indicada l'anticoncepció d'emergència. Recorda que encara que no hi hagi hagut ejaculació, el líquid preseminal ja pot contenir espermatozous, i encara que les probabilitats d'embaràs són més baixes que si hagués ejaculat, no podem dir que no hi ha cert risc.
Si ja han passat diversos dies i no ets a temps de prendre la pastilla de l'endemà, espera a veure si et ve la regla en el dia que estava previst, si no et ve, fes-te una prova d'embaràs per descartar-ho.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat