Retràs regla.
Hola, en primer lloc m'agradaria que la meva consulta fos anonima. Doncs be, el meu novio i jo ho hem fet junts per primer cop i ja ho hem fet un parell de vegades i sempre hem comprovat el condo omplint-lo d'aigua i mai ha gotejat pero va haver-hi un dia que el vam comprovar i be pero per la cama em queia una gota blanca pero vam pensa que era lubricant ja que me'n posa molt a mi i apart que el condo estava be. Pero esque porto 3 dies de retras i ami sempre em ve puntual ja que segueixo una aplicació i sempre m'acerta el dia i nose estic molt preocupada, el meu novio diu que no hi pensi perque es pitjor i que tot estava be pero no se... gracies.
Mariona Busto

Hola Anonima10!
El que queia per la cama pot ser lubricant com bé dius, però també pot ser flux vaginal o semen. Si és lubricant o flux vaginal, cap problema, si fos semen, voldria dir que es va sortir del preservatiu, però expliques que vàreu comprovar que no estigués trencat i no ho estava. Entenem també que el preservatiu estava col·locat correctament durant tota la relació sexual, oi?
Segurament el retard en la regla sigui per un motiu diferent de l'embaràs, però si la regla segueix sense venir-te i vols quedar-te més tranquil·la sempre pots fer-te una prova d'embaràs per descartar-ho.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat