urgent!
He follat amb el meu novio unes quantes vegades sense protecció i ha acabat a dins tot. Com ja se mhavia anat la regla feia uns 8 o 9 dias vam dir que no pasava res, i ara estic asustada perque la regla em ve irregular, se m'adelanta uns 4 dias tots els mesos i el mes dagost sem va atrassar 4 dias... Estic molt preocupada per si em quedo embarassada, tinc 15 anys...
Pd: la regla sem va anar el dia 6 daquest mes i lo hem fet moltes vegades sense protecció (encara que no acabava) pero ni han hagut unes 3 vegades que ha acabat dins.
No se que fer!! Estic molt preovupada😓
Mariona Busto

Hola Koalaa!
Doncs és normal que estiguis preocupada, ja que pel que ens expliques hi ha força probabilitats que estiguis embarassada. Sempre que hi ha penetració sense protecció, hi ha risc d'embaràs!
El que hauràs de fer és esperar al dia que suposadament t'ha de venir la regla, i si no et ve, fer-te una prova d'embaràs per descartar-ho. En tenir regles irregulars, et recomanem que si surt negativa, et repeteixis la prova passada una setmana per descartar que no sigui un fals negatiu.
A partir d'ara, i per estalviar-vos aquests mals de cap, us recomanem que feu servir SEMPRE preservatiu durant TOTA la relació sexual. D'aquesta manera podreu gaudir de la vostra sexualitat de forma sana i responsable, sense preocupacions!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat