No me baixa la regla
Hola, hem tenía que haver baixat la regla La setmana pasada i no m'ha vingut.
Tinc novio y dimarts pasat vam quedar y donc vam estar a punto de fer-ho pero al final no perque no m'entra i jo no vaig volver, pero aixo es un altre tema a ja se el per que no entra , bueno va entra el cap del penis ( sempre amb el condo) pero abans de q intentes penetrar vam estar masturbrnos mutuament, en un cert moment ell es va posar al meu damunt, sense preservatiu y el seu penis va rosar una mica la mesa vulva pero sense penetracio, y estic preocupada per que no me baixa la regla, podría haber un posible embaras? Sé que hi ha el liquid preseminal pero si el ser penis no va estar dins la meva vagina hi ha algún risc?
Mariona Busto

Hola Anonim!
Pel que ens expliques, que el retard en la regla sigui per un embaràs és poc probable, ja que no hi va haver penetració, i la poca que hi va haver va ser amb el preservatiu posat, oi?
Un retard en la regla pot ser degut a molts motius i no sempre són per un embaràs. Si vols quedar-te més tranquil·la, sempre pots fer-te una prova d'embaràs i sortir de dubtes, però ja et diem que és poc probable que surti positiu.
Per pròximes vegades, recordeu fer servir sempre preservatiu durant tota la relació sexual. Evitar que els genitals entrin en contacte directe sense protecció, així us estalviareu molts mals de cap, i si es produeix ejaculació sense el preservatiu posat (per exemple amb masturbació), que sigui ben lluny dels teus genitals.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat