Soc bi? M'agrada una noia pero te novia
Hola!! No se si hem podreu ayudar amb aquest problema... us explico, fa un par de mesos vaig coneixer a una noia que li agradaven les noies. Jo mai li havia dit a ningu que era bi ni res d'aixo... pero amb ella vaig sentir confiança amb a penas coneixerla, y poc a poc hem va anar agradant y agradant més... ella volia algu amb mi pero li vaig dir que no perque tenia por de no estar segura i no lo volia fer mal. Llavors varem quedar com amigues pero despres d'un par de mesos de tot aixo ara te novia i la veritar ara que ja estic segura de que m'agraden nomes les noies y estic segura de la meva orientacio, te novia i no se com dir-li tot el que he estat sentint aquest temps per ella i ns com dir-li que m'agrada moltisim. Tampoc vull que trenqui amb la seva novia per la meva culpa, peroque m'agrada veurala feliç pero si m'agrada que faig?? Ayudeu-me !!!
Mariona Busto

Hola Forever_Alone13!
Com saps cada persona necessita el seu temps per descobrir la seva orientació sexual. Tu fins ara no ho has tingut clar i vas fer bé en esperar a tenir les coses clares per evitar un patiment innecessari a totes dues.
Ara ella té parella, i és important que ho respectis. Si ho vols, pots parlar-li amb franquesa dels teus sentiments, explicar-li el procés que has seguit fins a tenir-ho clar, i dir-li que l'objectiu de tot plegat no és que trenqui amb la seva nòvia, que vols la seva felicitat i que respectes que ara mateix tingui parella. Simplement, si tens la necessitat de dir-li, fes-ho, però respectant en tot moment la situació que té i valorant com ho podeu gestionar perquè això no afecti la vostra relació d'amistat.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat