Masturbació
Hola,tinc 13 anys i ja he intentat molts cops de masturbarme pero no sento plaer ,ajuda siusplau necesito tenir plaer
Si mo fes una altra persona sentiria plaer ? Gracies Per escoltarme
Cristina Albó

Hola Galaxia,
En primer lloc, no t'agobiïs, el plaer s'aconsegueix un cop estem excitades, i per excitar-nos hem de poder sentir, si estàs més pendent de voler sentir plaer que de sentir el que estàs sentint serà difícil que t'excitis i per tant serà difícil que sentis plaer.
En segon lloc, és important que coneguis el teu cos. La manera d'obtenir més plaer és amb l'estimulació directa o indirecta del clítoris!
Ja saps on és?
T'adjuntem dues imatges, una dels genitals femenins i una altre del clítoris. Per a investigar una mica, podries mirar-te amb un mirall i ubicar totes les zones dels genitals, coneix-te i descobreix-te, veuràs que poc a poc vas coneixent com funciona el teu cos i el teu plaer.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga de l'Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.adolescents.cat/consultori/ampliacio/
%3Cbr%3E%3Cdiv%20style=%27width:100%;max-width:100%;overflow-x:hidden;%27%3E%3Ca%20target=%27_blank%27%20href=">www.consultajove.cat