MOLTA POR!!
La consulta la vull en anonim porfi ;)
Fa com uns dies jo i el meu novio vam decidir follar per primer cop, tinc que dir que la por que tens de la primera vegada la perds ràpid, aquest no és el cas. Un cop vam acabar de follar tan ell com jo ens vam desfer ràpid del condo ja que els seus pares estaven apunt de entrar per la porta, ara els meus dubtes són si aquell condo estava en bon estat o no?! com puc saber si es va petar? ho hauria notat mentres ho feieM? perque jo nomes vaig sentir un soroll i és el que em precupa, tot i així moltes amigues m'han dit que és lo normal sentir sorolls.... em podeu ajudar enserio esque m'estic manjant moltissim el cap!! ho hauria notat no si s'hagues patat?! Gràcies, espero una resposta. Petons adolescents!!
Mariona Busto

Hola jota!
Doncs no sempre es nota res quan el preservatiu es trenca... per això és important comprovar-ho sempre un cop s'ha acabat la relació sexual. De totes maneres, si el preservatiu es va fer servir correctament, les probabilitats que es trenqui són poques.
Sabem que ara és complicat dir-te que no et preocupis, però pensa que com ja fa diversos dies que això va passar i segurament no ets a temps de prendre l'anticoncepció d'emergència (recorda que només s'ha de fer servir quan l'anticoncepció habitual ha fallat, i en aquest cas no sabem si ha fallat o no), el millor que pots fer és esperar al dia en el qual t'ha de venir la regla. Si no et ve, fes-te una prova d'embaràs per descartar-ho.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat