dos preguntes
Hola tinc 12 anys i vui fer dos preguntes:
1Es normal que durant el temps que no tinc la regla hem surti com un liquit viscos transparent?
2Es dolent posarse paper encontes de una compresa o tampon?
gracies
Mariona Busto

Hola mariaruizrosell!
1. "Es normal que durant el temps que no tinc la regla hem surti com un liquit viscos transparent?" Segurament aquest líquid viscós i transparent que comentes sigui flux vaginal! És completament normal tenir-ne i que augmenti la quantitat a la pubertat i l'adolescència.
2. "Es dolent posarse paper encontes de una compresa o tampon?" Per què t'hi poses paper? Les compreses i els tampons s'han de fer servir quan tenir la menstruació i serveixen precisament per no tacar-nos i absorbir el flux menstrual. És més còmode això que el paper!
Esperem haver respost els teus dos dubtes!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat