Primer cop
Hola, primer de tot gràcies per respondre😊
Tinc novio i hem intentat de fer-ho 2 o 3 cops, el problema es que no m'entra i crec a es culpa de que jo hem poso nerviosa y hem tenso, i doncs nose que fer per no tensarme tant, abans de que hi hagi la penetracio ja estem un rato dónanos petons, caricies y masturbanos mutuament
Hem podriau donar algún concell per a que no hem tensa tant?
Moltes gracies
Mariona Busto

Hola Clauuu!
El millor consell que us podem donar és que aneu a poc a poc, sense presses, i si veieu que no entra, seguiu jugant amb els petons, les carícies, la masturbació... veureu que de mica en mica, vas donant temps al teu cos perquè vagi relaxant-se i permeti la penetració.
Altres aspectes que poden ajudar: que tingueu molta confiança entre vosaltres, que ho feu en un lloc on pugueu estar tranquils sense possibles interrupcions, proveu abans d'introduir un dit, després dos, etc. i sense que faci mal, ja que si fa mal, és inevitable que el teu cos i la musculatura vaginal es tensin. Molta paciència i tranquil·litat, veureu com ho aconseguiu! Important: centreu-vos a gaudir, així tot funciona millor!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat
Anonim
Gracies😊 Una altra cosa,
Aquesta setmana hem tenía que vindre la regla pero no m'ha vingut, la cosa es que cm ja he dit vam intentar de fer-ho pero no va sortir, siempre amb el preservstiu, pero abans de que ell del poses va estar damunt meu sense el condo, el seu penis no es va rosar el llavi de la meva vagina pero nose, estic una mica preocupada, potser sol es un simple retras pero nose
Anonim
El ultim cop que no vam provar va ser aquest dimarts
Mariona Busto
Hola de nou Clau14!
Pel que ens expliques segurament el retard en la regla sigui per un altre motiu diferent de l'embaràs! La regla pot retardar-se uns dies per molts motius, i les irregularitats menstruals són força habituals els primers anys de la regla.
Per estalviar-vos mals de cap, recordeu fer servir sempre preservatiu durant tota la relació sexual. Així podreu gaudir de la vostra sexualitat de forma sana i responsable!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies a tu per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat