És segur? Urgent!!!!
Hola! No em venia la regla i em vaig fer un test d'embaraç. Em va sortir negatiu pero dies despres mel vaig repetir pk no em venia la regla i ara porta el mes pasat i aquest sense vindrem. És segur el test? Els dos van sortir negatius.
Graciesss.
Mariona Busto

Hola Pandy!
Els tests d'embaràs poden fallar, però és poc probable. Si te'n vas fer dos, en dies diferents, i quan ja t'hauria d'haver vingut la regla, i van sortir negatius, en principi el retard de la regla no és per un embaràs. Com ens expliques que fa dos mesos que no et ve la regla i no sabem quin és el motiu, et recomanem que demanis hora de visita amb el ginecòleg perquè pugui valorar si tot està correctament. Recorda que les regles irregulars són força habituals els primers anys de menstruació. Veuràs que et quedaràs més tranquil·la!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat