<>
Hola,
La cosa es que vaig tenir un novio amb el que vaig durar dos anys, en aquell moment jo era petita i no volia tenir sexe, però ell em va violar, desde llavors he intentat tenir relaciona sexuals amb altres nois però m'ha sigut impossible ja que la p***a no m'entrava, aquests tios després d'això em deixaven de parlar i he passat moltíssima vergonya, el problema és que jo mai li he explicat els meus pares per el fet de que em sento culpable i de que em fa por explicarli, però és una cosa que no me la trec del cap i sé que necessito ajuda, però no sé què fer.
M'ajudarieu moltíssim si em donesiu un consell, urgent!!
Gracies <3
Mariona Busto

Hola Res,només el que comento!
Ens sembla recordar que ja vàrem contestar a la teva consulta, et deixem l'enllaç per si no vas poder llegir la resposta: http://www.adolescents.cat/consultori/ampliacio/49902
">
Sabem que no és fàcil parlar de tot això i demanar ajuda, però t'animem a que ho facis, recorda que tu no vas fer res dolent! Parla-ho amb algú de confiança i busca ajuda professional per sortir de tot això! Recorda que els pares estan per donar-nos suport en aquelles situacions complicades o que no sabem com gestionar, no tinguis por, segurament t'alliberis molt quan ho expliquis.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat