Relació
Hola, sóc una noia 15 anys; tinc una relació oberta amb un noi de 17 anys, estic molt enamorada de ell, i els dos hem tingut la nostra primera vegada de relacions sexuals junts. No estic segura si ell m'estima de veritat, ja que ell no vol una relació seria ni amb mi ni amb ningú, però ell només te relacions amb mi. Qué m'aconselles?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. És difícil aconsellar sobre aquest tema ja que l'única persona que ho pot saber és ell.
Pel que sembla ell t'ha exposat el seu desig, el que ell vol, i és que no vol tenir cap relació seria amb ningú i tu ho has acceptat, si esteu bé, genial! els dos esteu contents. ara bé, si no ho acceptes i tu vols tenir alguna cosa més que sexe, la teva responsabilitat és comunicar-ho i que ho parleu.
Si et sembla el que pots fer és esperar, dóna’t un temps prudencial per veure com evoluciona tot i en funció a això parla amb ell.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL