el trobo a faltar
Hola, fa tres anys estava sortint amb un noi, me l'estimava molt, i ell a mi, la cosa es que els seus pares van decidir marxar a un altre pais, i no m'ho va voler dir, quan faltava poc temps, me'n vaig enterar perquè m'ho va dir la seva mare (ella es pensava que ja ho sabia) i em vaig emprenyar molt amb ell i el vaig deixar.
Ell encara esta allà, segurament vindrà a passar el nadal aquí, però tornarà a marxar. El trobo molt a faltar i quan parlo amb ell, em diu coses molt boniques, que em troba a faltar i que té moltes ganes de veurem, el problema es que jo tinc novio, però no deixo de pensar en aquell, crec que encara me l'estimo. Que he de fer? Deixo el meu actual novio? l'oblido?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Potser el millor és que et donis un temps, per aclarir els teus sentiments. És normal trobar a faltar a una persona amb qui has compartit afectes i amor, no deixa de ser una pèrdua i hem de superar una sèrie de fases abans de tornar a tenir una nova relació de parella. Potser no havies passat per totes les fases abans de començar la nova relació amb el nòvio actual, i a l’assabentar-te que vindrà es desperten els records.
Sigui el que sigui, agafa-t’ho amb calma, si ve i quedeu, parleu, és important que li expressis el que vas sentir quan no t'ho va explicar, i te'n vares assabentar no de la millor forma.
Quan tinguis el cap més aclarit, aleshores prens decisions.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat