Ho hauría de fer?
Estic amb un no, ará volem fer l'acte sexual, ell no es verge, i tinc por per si es trenca el presrvatiu, i també per si no tinc l'edat suficient.
Mariona Busto

Hola TAAATAAATAAA!
No sabem quina edat tens, però més que l'edat és important que ho facis quan realment et sentis preparada per fer-ho, amb una persona de confiança i amb la qual et vingui de gust compartir un moment de tanta intimitat. Recorda que per mantenir relacions sexuals cal maduresa i molta responsabilitat, per tant no hi ha pressa, ni cal córrer, anar a poc a poc farà que les coses surtin millor.
Pel que fa a la por a que el preservatiu es trenqui, has de saber que els preservatius, si s'utilitzen correctament, tenen una eficàcia molt alta (99%). És important, guardar-los correctament (no exposar-los al sol, ni portar-los de qualsevol manera), mirar sempre que no estiguin caducats ni malmesos, comprar-los en establiments autoritzats, anar amb compte en obrir-lo per no fer-lo malbé amb les ungles o les dents, col·locar-lo amb el penis en erecció i deixar el dipòsit lliure pel semen, i un cop hàgiu acabat és important retirar-lo immediatament i comprovar que no s'hagi trencat. Sembla molt complicat, però veuràs que no és tant com sembla!
En aquesta imatge pots veure com s'ha de col·locar:
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat