TINC UN PROBLEMA?
Hola, jo això no se con explicar i em sembla perfecte que tu em pugis resoldre aquest dubte o problema no ho se. Jo a vegades m'excito molt, i vaig al lavabo en el meu pare deixa la fregona la giro i es con s'hi m'hi enfiles, i sento el plaer com si ho fes amb algo això serà un problema quan u vulgui fer amb algu. De veritat que es urgent gracies!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Les persones descobrim el plaer de mil i una formes. Fregant amb un coixí, amb la vora del sofà, amb la carxofa de la dutxa, amb el taló de la sabata si seiem sobre els peus, amb algun peluix, etc... tu ho has descobert amb el pal de la “fregona”, és diferent però és una forma més, ni millor ni pitjor, una més.
Potser el que hauries de fer és intentar descobrir altres formes d'obtenir plaer, tocar els teus genitals, acariciar el clítoris i provar diferents formes d'arribar a l'orgasme. És una forma de conèixer el propi cos, i això és importantíssim per a saber què t'agrada, com t'agrada i de quina manera per a poder indicar a possibles parelles futures.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL