Tampax
Hola!
Primer donar les gracies x tota l'ajuda q oferiu a tots els adolescents d Catalunya!!!
Fa poc em va vindre la regla x primer cop pero sempre he utilitzat compreses perq tmb me mare te una mica d ppr als tampons x aquesta enfermetat osigui infeccio q pot produirse tot i q n es molt corrent i tinc entes q nomes passa si portes posat el tampax molta estona(8h)
Bueno doncs ara q ha arribat l'estiu estic a la platja i clar mha vingut (la tinc irregular pero la ginecologa ja mha dit q es totalment normal) . La cosa es q avui lhe utilitzat x primer cop i n he tingut cap problema, el primer cop ja me lhe posat. Quan me lestava posant he obert lo q seria la vagina per posarmel mes facilment i mha donat molt morbo (mai mhe masturbat). A sobre pues l'aplicador ha tocat el meu x*x* i tambe mha agradat! He mirat a internet pero la gent diu q n dona plaer, es normal q jo si?? Quan me lhe tret mha fet mal, es normal?? Ja q estem, agrairia q em diguessiu com puc masturbarme (tecniques mes usuals) he dit q n mhe masturbat pero algun cop mhe intentat fer dits pero esq n mha donat plaer pero si q tenia flux
Mariona Busto

Hola Sara!
Pots estar tranquil·la perquè no és a la primera persona que li passa. Pensa a més que si l'aplicador va fregar la zona externa de la vagina, els voltants del clítoris i el clítoris, pot produir-te plaer. No és que cada cop que et fiquis un tampó hagis d'experimentar plaer, però si vas amb la idea d'experimentar-ne i estimules la zona vaginal, en pots sentir ;)
Que no hagis sentit plaer amb la introducció dels dits a la teva vagina també és força habitual. La nostra recomanació és que localitzis el teu clítoris, observa els teus genitals, i mira de trobar-lo! La funció del clítoris és proporcionar plaer! Així doncs, tu mateixa, fes ús de la teva imaginació i prova d'acaronar-lo, de fer-hi pressió i anar trobar la manera com més t'agrada!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies a tu per la confiança Sara!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat