No se que fer
Fa temps vaic coneixer a una noia i ella te 15 anys, ella em te molt apreci i tot aixo pero no vol re de moment i creu que mai tindrem re. Jo m'intentat olvidar d'ella moltes vegades pero no puc i no see que puc feer... ajudaa!!
Anissa Ouali

Hola! La situació és difícil, ja que tu voldries alguna cosa més i ella només una amistat. Si decideixes oblidar i és dolorós par tu ser amics en aquest moment, el més important que és tenir un espai per tu, estar amb els teus amics,…
Potser encara que ara mateix soni molt més dur que qualsevol altra cosa, seria indispensable que estigueu un temps sense veure-us (almenys cada dia, si és el que esteu fent ara). Per tal d’ajudar al teu cap, no ha oblidar, sinó a deixar passar tots aquests sentiments que estàs vivint i que s’activen cada cop que la veus!
Espero haver-te pogut ajudar! Una forta abraçada!
Anissa Ouali @AniOuali