Estic una mica asustada
Haviam, fa un parell de mesos q estic amb un noi, te un any més q jo, i no es verge, és a dir, ha fet moltes coses en relació a l activitat sexual. La cosa es q hem estat parlant de masturbació i coses d aquestes, ell em respecta molt i sap q si no em fa ganes i no estrictament còmode no farem res, i ho entén pq jo mai m he masturbat ni res, però també tinc ganes de fer-ho per explorar el meu cos el q m agrada i el q no, però em fa una mica de cosa per si no li agrada O per si no m agrada a mi, q faig?
I una altre cosa, per la masturbació, millor em depilo tot el xixi ames de les ungles, no?
Mariona Busto

Hola Littlelion!
És molt important que et respecti i respecti els teus ritmes! També està molt bé que en parleu, que tingueu confiança entre vosaltres, ja que així tot sempre és més fàcil!
Recorda que ningú neix ensenyat, per tant, és normal que no sàpigues com es fa, ni per on començar, ni si t'agradarà... així que tranquil·la! A poc a poc i sense presses!
No és obligatori depilar-se completament, és una decisió personal que cada persona ha de decidir si vol fer o no. De fet, el pèl no interfereix en el plaer! El que és més important és que coneguis bé els teus genitals i que els portis com a tu t'agradi i et faci sentir còmode!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat