No ens posem d'acord :(
Hola, soc l'Oxana
Be ara acabo de parlar amb el meu ex, ve el cas esque sempre organitzem el que farem a casa meva.
El cas esque aquest cop no ens posem d'acord i jo m'estic posant nerviosa, perquè primer diu que petons, després diu tocaments, després masturbació etc.. i sinó es una cosa de la masturbació, es una cosa dels petons, etc..
Ex: Jo a tu et masturbo però si estas depilada sinó no, ai esque com no et depiles ja no et vull masturbar ( sempre ens em masturbat sense depilar-nos) i tot el rato aixi.
Jo li he dit perquè no em vull depilar, li he dit que em pica molt depilada.
Que podem fer? Gràcies guapos i guapas.
Mariona Busto

Hola Oxana!
Doncs si tu no et vols depilar, NO et depilis! Recorda que és una decisió teva i no pas del teu ex. Si no li agrada i no ho respecta, el problema és seu, no teu! Tu has de portar els genitals com a tu t'agrada i et sigui còmode.
No oblidis també que tu també tens dret a decidir què vols fer, què no vols fer i amb qui ho vols fer! Per tant, si et ve de gust fer-ho, endavant, però si no ho veus clar, recorda que un NO és un NO.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança Oxana!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat