Urgent! Mareig pels orgasmes??
Hola adolescents, primer de tot donar les gràcies per tota la bona feina que feu i les ajudes que doneu, sou uns cracks!
La meva qüestió és que ja fa uns mesos vaig fer una consulta i encara no me l'heu respost... Preguntava que si era normal que la meva novia, després de mantenir relacions sexuals amb mi,va tenir dos orgasmes seguits, (cosa que mai li havia passat) i seguidament es va marejar molt i amb molt mal de cap i va estar així durant tota la nit. Això és normal? Podria ser degut a una baixada de pressió o alguna cosa semblant?
Espero que em pugueu dir alguna cosa aviat ja que estic preocupat per ella,
Petons!
Mariona Busto

Hola Drk12!
Disculpa si no vàrem respondre a la teva anterior consulta... solem respondre a totes les consultes que ens feu per ordre d'arribada.
Entenem que el que li va passar a la teva nòvia va ser un fet puntual i que no li passa cada vegada que arriba a l'orgasme, oi? Segurament el que li va passar va ser del mateix esforç de la relació sexual, la tensió que s'acumula, a vegades es pot hiperventilar, i tot plegat provocar una sensació de mareig que no té més conseqüències.
De totes maneres, si sempre que fa un esforç físic o que manteniu relacions i arriba a l'orgasme, li passa això, us recomanem que ho consulteu amb el metge perquè pugui valorar si tot està correctament.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat