NO TINC ORGASMES
Hola, tinc un dubte que em persegueix ja fa uns dies... Quan em masturbo, ja siguin dits o estimulació del clítoris, mai arribo a l'orgasme ni em corro. GENS. Jo pensava que era normal, però llegint diferents articles d'Adolescents.cat veig que totes les noies tenen orgasmes i el més normal es correr-se ni que sigui una mica. Tinc algun problema? Gràcies!
Mariona Busto

Hola Nemo!
L'objectiu de masturbar-se hauria de ser passar-s'ho bé, i la conseqüència pot ser un orgasme. Arribar a l'orgasme no ha de ser una obligació, ja que amb aquest pensament és més fàcil que no s'aconsegueixi!
El cap és l'òrgan sexual més important i el que realment farà que s'arribi a l'orgasme o no. Es tracta per tant, no només d'estimular el cos, sinó de trobar aquelles coses que més t'exciten, no només en l'àmbit físic, també mental. El que més excita depèn de la persona, cadascú ha de trobar els seus punts excitants. Per tant, dóna't temps per anar descobrint què t'agrada, què t'excita, com t'agrada masturbar-te, etc. veuràs que de mica en mica vas descobrint sensacions noves, i qui sap si apareix també l'orgasme!
No tinguis pressa, vés descobrint el teu cos des de la curiositat i amb l'objectiu de passar-t'ho bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat