No hi ha manera
Hola nois!
Bé, doncs desde fa un temps que surto amb un noi. I volem intentar tenir relacions, de fet ja ho hem intentat un parell de cops, però les dues vegades ell no ha pogut entrar el penis dins la meva vagina perquè jo estava tensa. Què puc fer per no estar-ho i que tot vagi rodat? Hem intentat primer masturvar-nos per estar més tranquils, però quan arriba el moment de la penetració no hi ha manera, què podem fer?
Gràcies!
Mariona Busto

Hola marta!
Doncs aneu més a poc a poc i sense pressions. Fixa't que segurament quan us esteu masturbant, igualment el teu cap està pendent del moment que arribi la penetració (entrarà? em farà mal?) i evidentment això fa que estiguis més tensa dificultant que el penis pugui entrar dins la teva vagina.
Per tant, busqueu un lloc on pugueu estar tranquils, sense presses ni interrupcions. Poseu una mica de música, sempre ajuda a deixar-se anar, i jugueu, aneu coneixent els vostres cossos, sense presses, deixeu que vagin excitant-se a poc a poc. Intenteu primer la penetració amb un dit, després amb dos, i si no fa mal, podeu intentar a introduir el penis (recordeu, sempre amb preservatiu). Sobretot mireu que la zona estigui ben lubricada, ja que ho facilitarà tot molt!
Penseu que esteu començant i és normal que no tot surti com un esperava a la primera. Paciència, confiança entre vosaltres i fora presses!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança Marta!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat