Circumcisió?
Hola!
Fa uns mesos vaig notar que quan em masturbava em feia una mica de mal el penis, per aixo vaig comentar-li als meus pares i vam anar al metge. Total que al final em van operar com d'una cosa com la circumsicio però diferent (algo aixi com que en comptes de tallar el frenillo y una mica de pell nomes tallaven el frenillo o algo aixi (no se si ho vaig entendre be).
La cosa es que fa ja un temos que despres de masturbarme quan s'hem posa dura em fa mal i estic preocupat per aixo.
No se si em fa mal perque realment m'haurien d'haber circumcisat o perque potser la mastrubació es massa bruta i el meu penis es fa mal.
No sé, que faig per que no em faci mal?
I una altre cosa, tenint aixo que em va passar en ment, una vegada tinc el penis empalmat em done molta cosa tirar tota la pell cap a baix. Si ho faig lentament no passa res, peeo la veritat es que em dona cosa i no se si es normal ja que a la mastrubació per exemple no acostumo a baixar la pell del tot (no se si aquesta mastrubació es la correcta o es per aquest motiu per el que el meu penis es resenteix)
Moltes gracies per endevant i perdo per les faltes ortografiques.
Mariona Busto

Hola James!
Et recomanem que tornis a demanar hora amb el metge i li expliquis tot això que et passa. Ell podrà valorar si aquest dolor que sents quan tens una erecció és per l'operació o és per un altre motiu.
Quan ens expliques que "et fa cosa" abaixar-te tota la pell del penis, és perquè et fa mal o et fa por que et faci mal? Et recomanem que li comentis també al metge, així també podrà valorar-ho. Sovint no és mal, sinó que fa por que faci mal i per això es va amb compte, però veuràs que si tot està correctament, de mica en mica li aniràs perdent "la por" i ja no et farà cosa fer-ho.
Pensa que si et fa mal l'erecció, és normal que no acabis de gaudir i passar-ho bé! No ho dubtis i vés al metge perquè ho torni a valorar!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat