Em passa sovint, és normal?
Bones! A veure, tinc 4 dubtes/problemes.
1.el meu problema és que em faig palles, tot bé, no? Pos al dia següent, si se m'empina, sento com un punxada a la uretra, a la base de la polla, no sé si és normal...
2.em vull depilar i no sé com fer-ho.
3.tinc 15 anys i la meva polla fa uns 8 o 9 cm erecta, és petita o esta bé per la meva edat?
4.fa un temps que he perdut la intensitat en les ereccions, és a dir, quan se'm posa dura, esta tmb com molt tova i tal, no sempre em passa, però és molt incòmode a l'hora de fer-me palles i crec qie també per fer sexe, sabeu alguna cosa?
Merci per adelantat! Agraeixo la vostra feina!
Cristina Albó

Hola UnTio,
Moltes gràcies per les teves paraules d'agraïment!
Copiarem les teves preguntes i les anirem responent una a una, així no ens en deixem cap per resoldre:
1.el meu problema és que em faig palles, tot bé, no? Pos al dia següent,
si se m'empina, sento com un punxada a la uretra, a la base de la
polla, no sé si és normal...
El millor seria que ho consultessis amb el metge, nosaltres som psicòlogues i no sabem si pot ser quelcom normal o és degut a alguna irritació, també caldria descartar que tinguessis una infecció d'orina. I a tot això nosaltres no et podem ni diagnosticar ni indicar cap tractament.
2.em vull depilar i no sé com fer-ho.
Per depilar-te pots anar a un centre d'estètica i que et depilin professionals amb cera. També pots comprar alguna crema depilatòria o utilitzar la màquina elèctrica d'afaitar (la que utilitzen molts nois per tallar-se els cabells) i rasurar els pèls, o utilitzar la "cuchilla" per afaitar i rasurar-te les zones que desitgis.
De totes formes, el més recomanable seria que consultessis amb un dermatòleg, ja que depenent de la teva pell, afaitar-te d'una o una altre manera pot afectar la teva pell.
La mitjana catalana és de 13 cm en erecció. Un penis considerat "normal" és a partir dels 8 cm en erecció. Pel que ens expliques, tens un penis que
està dins aquesta "normalitat".
4.fa un temps que he perdut la intensitat en les ereccions, és a dir,
quan se'm posa dura, esta tmb com molt tova i tal, no sempre em passa,
però és molt incòmode a l'hora de fer-me palles i crec qie també per
fer sexe, sabeu alguna cosa?
És normal que l'erecció no sigui igual sempre, en totes les ocasions, hi haurà dies que serà més intensa i altres que ho serà menys, dependrà del moment, el dia, l'estrès i sobretot dependrà de si t'estàs analitzant el nivell d'erecció o si estàs gaudint del moment i la situació. Com més pendent de l'erecció estiguis pitjor respondrà el teu cos, gaudeix de la sexualitat i veuràs com no et planteges si l'erecció és bona o no.
Esperem haver-te ajudat amb els dubtes que teníes ;)
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat