clítoris cansat
hola adolescents!
Primer de tot moltíssimes gràcies per atendre a tants adolescents que ens fem preguntes, en general la gent no ens escolta ni ens pren enserio aixi que mersi :)
Quan em masturbo, ho faig basicament estimulant el clítoris. Pero es com que se'm cansa. Osigui si ho faig dos dies seguits o dos cops per dia, doncs es torna molest i es com que ha de descansar 3 o 4 dies.
Però amb el meu novio encara no hem tingut relacions amb penetració sinó que ens masturbem un a l'altre llavors clar jo potser estic super ON i no se com podem fer pq jo acabi, ja que no es plan que sigui molest. Es suportable, però no tinc ganes d'estar pendent de si em molesta. Es una sensació extranya. Potser tinc jo super ganes i despres resulta que quan prova em molesta una mica
Què puc fer? Algun consell? (Lo de fer-ho menys sovint no es una opció, ja que un cop es comença és frustrant no acabar, i sinceramet ell em posa bastant ràpid)
Mariona Busto

Hola adolescent03!
Hi ha noies que l'estimulació directa del clítoris els hi resulta molest. Per tant, el que pots fer és estimular les "rodalies" del clítoris, els seus voltants i no anar directament al clítoris. Potser així et sents més a gust i pots gaudir sense haver d'estar pendent de les molèsties! Recorda que és important anar indicant a la nostra parella com ens ha de masturbar en cada moment, ja que la "lectura del pensament" no existeix, i per tant hem de ser nosaltres els que anem guiant a l'altra persona!
Una abraçada ben forta i moltíssimes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat