No sento plaer fent-lo
Hola! Porto uns mesos amb el meu nòvio i fa poc que mantenim relacions sexuals. Ho hem fet com 5 vegades i ell sempre ha arribat, però a mi no em dona ni plaer. Estic preocupada. Es normal que nomes senti una cosa entrant i sortint i res mes? Hi ha noies que els passi aixo? Quan em masturba pel clítoris tot be, però amb les relacions quasi res. Reconec que ho hem fet poques vegades pero crec que ja hauria d'haver sentit alguna cosa. M'agrada veure que ell esta tan excitat però es de l'únic que gaudeixo. Hem probat ell a dalt i jo també, però no crec que canvii molt amb altres postures...
Sisplau ajudeu-me, hauria d'anar al ginecoleg? Tinc algun problema? Seguiré probant igualment, però vull saber si és normal o no:((
Mariona Busto

Hola paulajd!
Estigues tranquil·la perquè tot just esteu començant a descobrir la sexualitat compartida, i per tant, és normal que encara no hàgiu trobat la manera de gaudir al cent per cent!
És normal que amb la penetració únicament no sentis tant plaer com quan t'estimula el clítoris. El que podeu provar és estimular el clítoris directa o indirectament mentre esteu fent la penetració, sembla complicat, però no ho és i podràs veure com la cosa millora bastant! Pots fer-ho tu mateixa o pots demanar-li a ell que ho faci!
Paciència, veuràs com de mica en mica vas coneixent-te millor, què t'agrada i com t'agrada fer-ho!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat