Urgent dits... :/
Hola, estic preocupada, no sento res quan em faig/em fan dits, i per el que se d'amigues i també pels secrets d'adolescents, normalment la masturbació dona bastant plaer, et produiex orgasmes, etc.. pero amb mi no hi ha manera, no sento res de plaer ni res per l'estil. És normal?
Mariona Busto

Hola Mel4!
És normal que amb la introducció dels dits dins de la teva vagina no sentis massa plaer. Et recomanem que agafis un mirallet i observis primer els teus genitals, familiaritzat amb ells i localitza el teu clítoris! La funció del clítoris és la de donar plaer! Així que l'estimulació externa de la vagina, pel clítoris i els seus voltants sol ser molt més plaent que la introducció dels dits dins la vagina.
Recorda també que el nostre cervell és el gran òrgan sexual, per tant és molt important també en què estàs pensant mentre et masturbes! Fer servir la imaginació per connectar o descobrir allò que t'excita i t'agrada, t'ajudarà a augmentar el plaer!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat