El què petim les dones!
Necesito ajuda amb aquest tema, mira als 14 anys, vaig ser violada pel meu novio, per cada orgasme que jo no fingia em feia un tall al braç, ell fumava i quan em va fer fora de casa seu li vaig robar al paquet de tabac i alla vaig començar a fumar, ela meus pares no saben tot això, jo després del que em va passar vaig cambiar molt de caràcter a malament, a casa cridava i trencava coses, al insti no feia res, i la liava molt, la cuestio es que després d'allò he intentat tenir sexe amb tres noies més, pero no m'entrava la p**** perquè inconscientment em bé el cap allò, y es super vergonyós que et pasi, i necessito consell perquè he arribat a odiar el sexe i a part tinc molta ansietat i estrès postraumatic. Sé que necessito anar a un psicòleg, pero no sóc capaç de explicarli als meus pares, que puc fer?
Mariona Busto

Hola Res,només el que comento!
Que dur és el que ens expliques... sabem que et resulta difícil compartir quelcom així, però pensem que és important que puguis explicar-ho, busca alguna persona a qui puguis explicar el que et va passar, algun familiar o inclús algun professor de confiança. Parlar-ho amb els teus pares, sense vergonya, tu no vas fer res dolent! Explicar-ho pot ser començament per sortir de tot això. El següent pas, si ho necessites, pot ser anar a un psicòleg perquè t'ajudi a gestionar tot el que has patit.
No et quedis tot aquest patiment per tu sola!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat