Què faig si muns pares son homòfobs?
Porto casi 1 any sortint amb un noi, i m'agradaria que muns pares ho sàpiguen, però el problema és que són homófobs i no soporten res als homosexuals, els odïen, em dona molta por la manera en la que reaccionin.
No sé què fer, necesito ajuda si us plau.♡
Mariona Busto

Hola Johny02!
És normal que vulguis compartir la teva orientació sexual amb els teus pares i normalitzar que tinguis parella (encara que sigui del mateix sexe). A vegades pensem que els nostres pares no toleraran la notícia, potser els hi costa una mica d'assimilar, de fet pots recomanar-los que contactin amb alguna associació per assessorar-se i demanar informació. Segurament tenen una idea equivocada de què és ser homosexual! L'Associació de Mares i Pares de Gais, Lesbianes, Bisexuals i Transsexuals (AMPGIL) s'encarrega precisament d'això, de donar suport a les famílies que ho necessitin i assessorar-los en allò que faci falta: http://ampgil.org/ca/
">
Recorda que tu no estàs fent res malament. L'amor és amor!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat