Ajuda
Hola! No sé ben bé si aquesta consulta va a aquesta categoria
Bueno a les parts mes intimes doncs evidentment tinc péls i això a part de molestar no m'agrada perque tinc una parella que a ell no li importa per tenir relacions, pero a mi si que m'importa.
Que faig? com em depilo? Enten que no li puc dir a ma mare perque pensaria malament...
Alguna opcio no tant dolorosa com la cera?
IESP

Hola!
Sóc l'Helena Àngel, psicòloga de l'IESP.
Si et depiles amb una fulla d'afaitar ("cuchilla") o crema depilatòria el que faràs és tallar el pèl a ras de pell:
- Avantatges: és ràpid i ho pots fer a casa sense problemes.
- Inconvenients: els pèls tornen a sortir ràpid i el pèl quan surt, surt més fort.
Amb la cera el que faràs és arrancar el pèl des de l'arrel:
- Avantatges: triguen més a sortir els pèls de nou i quan surten, a poc a poc, van sortint més dèbils.
- Inconvenients: és més dolorós i els primers cops si no t'ho fa una altra persona (estètica o alguna amiga/familiar) és complicat, ja que a l'hora d'estirar la cera fort per arrencar els pèls, si no t'ho has fet mai pot impressionar.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel. @HelenaAL