MASTURBACIÓ
És normal que quan em faig palles, de tant en tant ejaculo molt ràpid? I que pensi en nois atractius i noies que m'agraden encara que sigui hetero? I que vegi porno per excitar-me més fàcilment?
Mariona Busto

Hola Adai Benalmar Aqua_Ungerró!
És normal que si t'estimules amb ritme orgàsmic, ejaculis ràpidament!
Que utilitzis fantasies per excitar-te més, també és completament normal! Les fantasies poden ser amb noies i també amb nois, encara que siguis hetero. Recorda que el que defineix la nostra orientació sexual és de qui ens enamorem, no només amb qui ens excitem.
Pel que fa a la pornografia has de saber que són pel·lícules de ficció dirigides a un públic major de 18 anys. El seu objectiu és excitar a les persones que les miren, per tant, és normal que quan mires porno t'excitis fàcilment!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat