Grassa
Hola siusplau em farieu un gran favor si em contestessiuu el cas es que fa uns dies que em sento grassiisimaa perque el meu germaa tot el dia mesta dient que soc una gorda pro tutom diu que estic prima i no em sento be amb mi mateixxa em vull aprimar bomito?? El cas es que ja he bomitat 7 cops vaig començar la setmana pasadaa :(((
Sara Bujalance

Hola! El millor que pots fer és parlar amb el teu germà i explicar-li que les coses que et diu et fan mal, fins al punt de que has vomitat. Potser t'ho diu de broma i no veu el mal que et fa, segur que quan se n'adoni no t'ho diu més. I si ell no aconsegueix entendre-ho, parla amb els teus pares. I, molt important també, no facis servir el vòmit per aprimar, ja que no serveix per aprimar, el vòmit només et servirà per tenir problemes a les dents i de salut en general. Provocar-se el vòmit pot ser MOLT perillós per a la salut, fins al punt de que pots acabar a l'hospital. Menjant equilibrat i fent esport són les úniques maneres de mantenir un bon pes. No tornis a vomitar i parla amb la teva família, ells t'ajudaran. Molts petons!!