Lesbiana 2anys *BI*4life???
Hola!
Desde fa dos anys... Quant vaig començar 1r de la ESO vaig començar a fer un grupet d'amigues. Vam fer un projecte i hem van posar amb dos nous molt simpatics i una noia, als dos dies hem va demanar sortir! I jo pensava k era broma fins k amb la confiança van començar el picos i anava tot el dia amb la mà enganxada al meu cul.
Quant van començar les vacances de nadal li vaig comentar a me mare k tenia novia i ella va pasar vastant de mi ja k avans m,havia dit k tant li feia si tenia novia o novio mentres jo fos feliç! Xo no podia ser mes discreta i ho va comentar al sopar de nadal!!! I el comentari del meu tiet va ser "K i farem... A sortit tocada la nena. Ningú es perfecte!" Al tornar a l,insti li vaig comentar a la meva Xurri i no va trigar mes de dos mesos en deixarme!
Vosaltres creieu k es normal el vomportament del meu tiet i el de la meva ex k no va trigar en embolicarse amb un noi?! Al tornar a tenir novia vaig començar a ficsar.me en un noi en concret de la clase.
Sóc Bi? I perque en aquest segle fa encara tanta por dir la teva sexualitat?
Cristina Albó

Hola #xiclet.de.maduixa,
A nosaltres també ens sorprèn i ens indigna que encara a aquestes alçades de la vida hi hagi persones que no entenen que d'orientació sexual no només n'hi ha una, que l'amor és molt més complex i ric!
Per "sort", a casa teva, la teva mare et recolza i no et jutja, t'entès i està al teu costat :) i això ja és molt, sinó fes una ullada a altres consultes del consultori on hi ha nois i noies que tenen por de parlar de la seva sexualitat amb els pares, o que han explicat com es senten i els han rebutjat.
Pel que fa a la reacció de la teva ex, no som ningú per jutjar el seu comportament igual que tampoc podem saber ni dir-te quina és la teva orientació sexual. Intenta no jutjar-te, senzillament sentis el que sentis, sigui cap a un noi o cap a una noia, deixa't sentir. L'orientació sexual es defineix en funció de qui ens enamorem, per tant, hem de viure diferents experiències!
Una abraçada ben forta!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat