Tinc un problema
Hola adolescents.cat!
Vaig estar sortint amb un noi durant 2 setmanes (la meva única i primera relació) m'agradava molt, estàvem enamorats i ens van liar (sense sexe) quedavem bastant sovint.
Em va deixar perq no estaba preparat per a una relació 😒
A la setmana següent comencem a parlar per Whatsapp com amics i ara, 1 mes després d'haver-ho deixat, jo continuo enamorada, ell vol liar-se amb mi però diu que no vol tenir cap relació, ni nòvios i que no sap si està enamorat...
M'està utilitzant? El lío amb ell? Què hauria de fer?
Mariona Busto

Hola Nxnx!
Nosaltres no podem dir-te què has de fer, això només pots decidir-ho tu!
Fixa't però que ell ha estat sincer, i t'ha dit que de moment no vol una relació de parella... per tant, tu has de decidir si et val estar només de lio, sabent que de moment no anirà més enllà d'això. Has de tenir present si estant de lio patiràs molt, ja que tu dius que sí que estàs enamorada! És important no fer-se il·lusions i ser realistes, valorant els pros i els contres d'una relació d'aquest tipus!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat