somiàvem d'uns hipotètics orgasmes...
Hola tinc 14 anys i fa uns mesos que em masturbo. No m'agrada gaire la introducció dels dits però em poso molt calenta estimulant el clítoris, però mai he aconseguit tenir cap orgasme. Em podeu explicar com posar-me més calenta o alguna manera per poder-lo experimentar?? A vegades penso que és perquè no miro res i si mirés porno o algo que em posés calenta hi arribaria, sabeu d'alguna pàgina web gratuïta de porno sisplaau?? Gracieess
Mariona Busto

Hola!
L'objectiu de la pornografia és excitar a les persones que ho mirem. Has de saber però que són pel·lícules de ficció dirigides a un públic major de 18 anys, i per tant, no podem recomanar-te cap pàgina per mirar-ne...
De totes maneres, et recomanem que facis ús de la teva imaginació per anar descobrint què t'excita! Al començament és normal que no sàpigues com fer-ho, però de mica en mica, veuràs que vas esbrinant què t'agrada. Recorda que el gran òrgan sexual és el nostre cervell, per tant, és molt important que estiguis centrada en el que estàs fent, en passar-t'ho bé! Si l'objectiu és gaudir, la conseqüència podrà ser l'orgasme. Si només estem esperant que l'orgasme es produeixi, segurament no el tindràs, la teva ment estarà més pendent de l'orgasme que de disfrutar!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat