MOLT URGENT!!
Hola!!!1 Estic cagadisima perque porto més d'un any amb el meu novio i sempre ho fem amb protecció. El cas es que estavam a casa meva i ens vem posar 'cachondos' però no teniem condons. El cas es que vam fer un 'mete-saca' sense arribar al orgasme capdels dos. Tinc la regla irregular, i hi han mesos que no em baixa. E estat 38 dies sense la regla. En teoria aquest mes hem tindria que haber baixat durant el 20,21, però estem a 28 i encara no hem baixa!!! Porto dos dies amb les tetas molt inflades fent-me molt de mal i amb mal d'ovaris. Es senyal de que em baixaràdintre de poc? Estic molt preocupada perk ssóc com molt paranoica i sento com dolors abdominals. Pot ser que estigui embarassada? que puc fer per abortat en el cas que ho estigues? Hem fa por explicarli a ma mare per com reacciones.
Cristina Albó

Hola Anònim,
Pel que ens expliques, podrien ser les dues coses, símptomes que la regla està a punt de baixar-te o un possible embaràs.
Tot
i que si no hi ha hagut ejaculació i ha estat tal i com ens expliques,
les possibilitats d'embaràs semblen baixes, nosaltres només podem dir
que SEMPRE que hi ha penetració sense preservatiu, tenim risc d'embaràs.
Per sortir de dubtes el millor seria que et fessis un test d'embaràs.
Si surt negatiu, procureu per a properes ocasions, no jugar amb la
penetració si no teniu preservatius, així us evitareu aquest mal moment
de nervis que esteu vivint. Si surt positiu, aleshores hauríeu d'anar al
ginecòleg i ell com a professional, us informarà de les opcions per
avortar o per a tirar-lo endavant.
Ànims i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat