Dubtes
Hola adolescents.cat!,
Tinc uns quants dubtes i espero que em respongueu aviat!
-El meu novio m'ha dit de fer-li una "paja" (jo tambe se la vull fer pero no tinc ni idea), com se la faig?
-Quins tipus de "pajas" hi ha?
-Com puc excitar-lo a l'hora de fer-lo y que li agradi?
Quins preservatius recomaneu i que penseu que son els millors
Una abraçada i gracies!
<3
Mariona Busto

Hola <3!
Si no ho has fet mai, és normal que no sàpigues com es fa! Ningú neix ensenyat!
La masturbació masculina (fer una "paja") consisteix en l'estimulació dels genitals amb la mà. Pots agafar el penis amb la mà i pujar i baixar la pell (amb delicadesa per no fer-li mal). Molt important, preguntar-li a ell com li agrada que li facin! Que et vagi guiant, que t'expliqui com fer-ho, quin ritme i intensitat seguir, etc. I sobretot és molt important que ho facis si realment ho vols fer!
Pel que fa als preservatius, qualsevol que estigui comprat en establiments autoritzats (farmàcies i supermercats, per exemple) i que compleixi la normativa. Les marques van a gustos, així que ja anireu trobant quina us agrada més.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat