Orgasme
Hola, necessitaria algun consell per la nostre situació.
Jo i la meva parella fa un mes aproximadament que vam començar a mantenir relacions sexuals, la qüestió és que els dos ja aviem tingut relacions, en el meu cas ja fa més de dos tres anys que sóc sexualment activa. El cas es que en el seu cas només havia practicat sexe dos vegades anteriorment i mai havia pogut arribar a l'orgasme durant la relació (si quan es masturba però dura molt) . Necessitem alguns consells per ell ja que cada cop que tenim relacions no aconseguim que hi arribi i cada cop s'hi està capficant més i no aconsegueixo que es relaxi i això acaba fent que jo també m'hi capfiqui perquè ell hi arribi. Tens algun consell per aconseguir que es relaxi i no si capfiqui o perquè pugui arribar-hi? Moltes gràcies.
Mariona Busto

Hola Anònima!
Segurament el que li està passant és fruit dels nervis de les primeres vegades. El millor consell que li podem donar és que us centreu a gaudir i passar-vos-ho bé!
Intenteu no capficar-vos amb això, ja que aleshores és molt difícil que us ho pugueu passar bé, ja que ell només estarà pendent d'arribar-hi (i així segur que no hi arriba) i tu et responsabilitzaràs del seu plaer (i tampoc és bona idea). Per tant, feu que l'objectiu de tenir relacions sexuals sigui gaudir i la conseqüència d'aquest "passar-vos-ho bé" sigui l'orgasme!
Si tot i així veieu que no hi ha manera, demaneu ajuda a un professional de la psicologia (especialitzat en sexologia) perquè us doni un cop de mà!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat