URGENTTT!!
Fa una mica mes d'un mes ho vaig fer amb el meu novio. No se com va ocurrir que el condó es va trencar però no ens vam donar conte. Tot estava be fins que fa unes tres setmanes no em baixava la regla i vaig pensar que va ser un retras, l'altre dia una amiga meva em va dir que em fes la provar per sortir de dubtes i va donar positiu.
Ara no se que fer necesito abortar com sigui pero no vui que els meus pares es donguin conte, em podrieu dir que puc fer o que em puc pendre per abortar i els requisits que tenen els medicaments o alguna cosa aixi.
Siusplau es molt urgent!!!
Mariona Busto

Hola anonima!
En primer lloc et recomanem que no passis per un tràngol així tota sola... Decidir avortar no és una decisió fàcil i és important que estiguis acompanyada! De fet, sempre hem de tenir en compte que els pares estan per ajudar-nos i recolzar-nos i, evidentment, no serà una bona notícia per a ells (a no ser que ens trobem davant d'un cas excepcional) però estan allà per donar-nos suport.
Pots dirigir-te al Centre d'Atenció Primària (CAP) de la teva població, al servei de Tarda Jove, i explicar el que t'ha passat. Allí t'atendran, t'informaran i t'assessoraran sobre les diferents opcions que tens. No sabem quina edat tens, però si ets menor de 18 anys i vols interrompre voluntàriament l'embaràs, hauràs de manifestar la teva decisió i hauràs d'anar acompanyada per la teva mare o el teu pare, o alguna persona representant legal i hauran de donar el consentiment exprés.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat