AJUDA URGENT!!
Hola!
Fa 4 dies vaig mantenir relacions sexuals sense condó (sí, sé que va ser una estupidesa per part meva), encara que no ell no es va córrer dins. En teoria aquell mateix dia (el 21) m'havia de baixar la regla, però tinc uns cicles menstruals molt irregulars i em varia de dies i inclús semanes. Estem a dia 25 i encara no m'ha baixat la regla, estic molt preocupada perquè sé que hi ha risc d'embaraç per líquid preseminal. Què hauria de fer? He llegit que els testos d'embaraç no són fiables fins a dues semanes després de la concepció. I en cas de donar positiu, quines opcions tinc per abortar?
Moltes gràcies!!
Mariona Busto

Hola Alguquenoconeixes!
En tenir regles tan irregulars, és més complicat saber el moment exacte d'ovulació, i per tant no podem saber en exactitud quan t'ha de venir la regla. Pots fer-te una prova d'embaràs per descartar-ho, però encara que surti negativa, és millor repetir-la al cap d'una setmana precisament perquè no podem assegurar-te la fiabilitat per no poder calcular l'ovulació.
Si sortís positiva, que esperem que NO, et recomanem que aneu al vostre Centre d'Atenció Primària (CAP) i expliqueu el que us ha passat. Allí us donaran la informació i us assessoraran de les diferents opcions que teniu. També seria molt important comentar-ho a casa, ja que no recomanem a ningú passar per un tràngol així tota sola.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat